Jan Peter Teeuw speelt voor 30 mensen

Orgelconcert in Wilhelminakerk

RIDDERKERK - Op dinsdagavond 22 december geeft Jan Peter Teeuw een kerstorgelconcert in de Wilhelminakerk te Ridderkerk-Slikkerveer. Juist omdat veel kerstconcerten en koorzangavonden helaas niet door kunnen gaan, is deze avond georganiseerd.

Tijdens het concert bespeelt Jan Peter het prachtige Huyser-orgel. Het programma bestaat uiteraard volledig uit kerstmuziek: er klinken zowel improvisaties over bekende kerstliederen alsook bewerkingen uit binnen- en buitenland.
Natuurlijk worden tijdens deze avond alle richtlijnen van het RIVM gerespecteerd. Dat betekent dat er maximaal 30 bezoekers welkom zijn. Belangstellenden kunnen zich aanmelden via: janpeterteeuw@filternet.nl of door t bellen / appen naar 06 8142 1468. Aanmeldingen worden in volgorde van binnenkomst verwerkt. Het concert begint om 20.00 uur. De deuren gaan een halfuur voor aanvang open. De toegang is gratis. Wel is er na afloop een collecte ter bestrijding van de onkosten.