Wereldwinkel bezorgt thuis

RIDDERKERK - Ook de Wereldwinkel in Ridderkerk moet haar deuren voor een paar weken sluiten. Dit betreuren de vrijwilligers zeer, met name voor de producenten in ontwikkelingslanden, die het veel zwaarder en moeilijker hebben dan wij.

Maar er is ook goed nieuws: de vrijwilligers bezorgen nu gratis in de regio Ridderkerk de online bestellingen bij de kopers thuis. Zo kan men toch cadeaus en kerstpakketten in huis krijgen.
De komende tijd post de Wereldwinkel daarom extra veel op social media om de online winkel te promoten. Op Facebook komen foto’s van mooie cadeaus en ideeën voor Fair Trade kerstpakketten. Wie geen keuze kan maken, kan ook een cadeaubon van de Wereldwinkel aanschaffen.
Met eventuele wensen kan men mailen naar:info@wereldwinkelridderkerk.nl of contact opnemen met Truus Luijendijk: 06 4122 9636.