Oliebollen Teststraat bij Bardot

RIDDERKERK - Bij Bardot Ridderkerk is op zaterdag 19 december een teststraat voor oliebollen. Voor deze test worden bezoekers tussen 13.00 en 18.00 uur ontvangen met een glaasje glühwein. Al of niet met deze traktatie kan men coronaproof binnendoor bij het restaurant, waarna men aan de andere zijde (eveneens buiten) kan proeven van mini-oliebollen.

Deze oliebollen zijn een voorproefje van de oliebollen die men bij Bardot kan bestellen. Afhalen van deze bestellingen kan (met uitzondering van de kerstdagen) alle dagen t/m 31 december tussen 9.00 en 18.00 uur. Zolang de voorraad strekt is ook afhalen zonder voorafgaande bestelling mogelijk. Voor de kerstdagen en oud en nieuw zijn er ook boxen met lekkere hapjes te reserveren. Van donderdag t/m zondag kan men ook stamppot, hotdogs, saté en broodjes hamburger afhalen. Daarnaast kan men met Bardot’s Take Away verschillende huiswijnen verkrijgen. Bestellingen kunnen telefonisch, via app of mail geplaatst worden. Voor meer informatie: www.bardotridderkerk.nl.