In Ridderkerk zijn kerstbomen op straat te bewonderen

Kerstbomen in straten van Ridderkerk-Oost

RIDDERKERK - De kerstbomenactie van het wijkideeteam van Ridderkerk-Oost is een groot succes! Vanuit De Bloemenjungle hebben ze vernomen dat alle (dertig gratis) kerstbomen een plekje hebben gevonden. Men hoeft dan ook maar een paar minuten in de wijk te fietsen om buiten in de straten een versierde kerstboom te zien.

Wijkbewoners konden zich voor de gratis kerstbomen melden op voorwaarde dat ze met deze bomen buiten aan de kerststemming zouden bijdragen. De meeste bomen die op deze manier op straat zijn gekomen zijn versierd door kinderen, al hebben de volwassenen ook hun best gedaan.
Het wijkideeteam is blij dat veel wijkbewoners dit idee hebben omarmd: “Dit is precies wat we wilden in deze donkere dagen. Gaaf om te zien dat een kerstboom in de straat zoveel vreugde en samenhorigheid brengt.”
Niet voor niets hanteert het wijkteam al langer het motto:” Samen de wijk mooier maken, voor de wijk van de wijk.”
Het wijkideeteam (Hans, Gerda en Ray) wil De Bloemenjungle, de gemeente Ridderkerk (Jan Willem), de redactie van De Combinatie en RTV Ridderkerk bedanken voor het snelle handelen: “Dankzij hun is dit initiatief een groot succes.”
Wie ook een leuk idee wat ten goede komt voor de straat of wijk mail dan naar:
witridderkerkoost@gmail.com