Kinderen Maranathakerk geven speelgoed na preek dominee aan Kledingbank

RIDDERKERK - Ds. Jan Geersing hield laatst een preek over de Wijzen uit het Oosten. Tijdens een kindermoment vertelde hij dat de feestdag van de Wijzen (6 januari) vroeger een dag was waarop door kinderen gebedeld werd. Nu zijn er op 6 januari soms optochten waarbij juist speelgoed wordt gegéven voor kinderen die minder hebben.

“Ook in Ridderkerk zijn gezinnen waar minder geld is, ook voor cadeautjes. Zullen wij óók speelgoed geven?” vroeg dominee Geersing aan de kinderen. De dienst was nog niet voorbij of kinderen kwamen speelgoed brengen. Uiteindelijk reed hij op 6 januari (Driekoningen) met een auto vol cadeautjes naar de Kledingbank. Daar overhandigden kinderen van de Maranathakerk het speelgoed aan Miriam Renzen. Nu kunnen er de komende tijd weer veel VerjaarsdagsTassen gevuld worden met veel cadeautjes!