In 'Praten met een Ridderkerker' gaat Aad van Hogendijk dit keer in gesprek met wethouder Peter Meij.

Wethouder Peter Meij te gast in ‘Praten met een Ridderkerker’

RIDDERKERK - Het radioprogramma ‘Praten met een Ridderkerker’ is ook deze winter weer te beluisteren te beluisteren bij Radio Ridderkerk. Zolang de coronaregels het toelaten vanzelfsprekend. Op zondag 17 januari is er een uitzending met als studiogast wethouder Peter Meij.

Gastheer Aad Hogendijk kan in dit praatuurtje veel bespreken. Er kunnen herinneringen opgehaald worden aan de periode dat Peter Meij woonde op Curaçao, zijn ervaringen met Maarten van Rossem, zijn jaren als docent en (con)rector van het Farelcollege en zijn periode als raadslid voor het CDA en wethouder.

Deze aflevering van “Praten met een Ridderkerker” is aanstaande zondag te beluisteren na het nieuws van 13.00 uur.
De uitzendingen van de lokale omroep zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, etherfrequentie 105.7 FM en via internet: www.rtvridderkerk.nl. Op deze website staan ook andere ontvangstmogelijkheden.