Een van de films die in het blok te zien zal zijn, Biertje!, gaat over twee mannen na werktijd.

Jubileum voor filmclub Cine ‘67: 100e filmblok op TV Ridderkerk

RIDDERKERK - Deze week zendt TV Ridderkerk voor de honderdste keer een filmblok uit met producties van filmclub Cine ’67. In dit blok van ongeveer een uur zijn dit keer vijf films opgenomen.

Vertoond worden de films “Fort Honswijk en stuw Hagestein” (een registratie van Fort Honswijck -Hollandse Waterlinie- in Schalkwijk en de vispassage van Hagestein), “Een kwestie van tijd” (een korte speelfilm waarin een man onaangekondigd bezoek krijgt), “Werkdruk” (een speelfilm waarin werk en privé door elkaar gaan lopen), “Biertje!” (een speelfilm over twee mannen na werktijd) en “Yellowstone Park USA” (een vakantiereportage over Yellow Stone Park).
TV Ridderkerk zendt dit filmblok uit op dinsdag 19 januari en zaterdag 23 januari om 14.00 en 18.00 uur.

Monteren

Film- en videoclub Cine ’67 in Zwijndrecht is een club voor iedereen die affiniteit heeft met film en/of video. Het maakt daarbij niet of dit het filmen van de vakantie, kinderen of kleinkinderen of het maken van een mini-speelfilm, documentaire of clip is.

Belangrijk bij de club is dat men niet alleen filmt, maar de beelden ook monteert om er een beter verhaal van te maken. Op de website van de club zijn veel producties te bekijken: www.film-envideoclubcine67.nl. De filmblokken van Cine ’67 worden niet alleen uitgezonden door TV Ridderkerk. De filmuurtjes zijn ook te zien bij ATOS-TV, RTV Dordrecht en RTV Papendrecht.

Te zien

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.