Bij een van de vijf films, 'Vloeibaar Goud', zie je als kijker hoe het er bij een imker in Oud-Beijerland aan toe gaat.

Bijen, ooievaars en kangoeroes tijdens filmblok TV Ridderkerk

RIDDERKERK - Deze week zendt Ridderkerk weer een filmblok met films van filmclub Cine ’67 uit. De leden van deze regionale club in Zwijndrecht hebben de afgelopen jaren een breed scala aan films gemaakt, waaronder korte speelfilms, documentaires en vakantiereportages.

In het filmblok van deze week zijn vijf films opgenomen: “Vloeibaar goud” (een kijkje achter de schermen bij een imker in Oud-Beijerland), “Molens Kinderdijk en toerisme” (een registratie over Kinderdijk en het toerisme), “De Topsporter” (een speelfilm waarin een topsporter er alles voor doet), “Wildlife On Kangaroo Island” (een impressie van een bezoek aan Kangaroo Island in Australië) en “Bikken en Klepperen” (een film over Ooievaarsdorp Het Liesveld en kunst).

RTV Ridderkerk

TV Ridderkerk zendt dit filmblok uit op dinsdag 26 januari en op zaterdag 30 januari om 14.00 en 18.00 uur. TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op: www.rtvridderkerk.nl.

Meer informatie over de filmclub Cine ’67 is terug te vinden op: www.film-envideoclubcine67.nl.