De liefdevolle cadeaus uit het assortiment van de Wereldwinkel staan door de lockdown in een speciaal ingerichte etalage.

Sieraden, theeboeketje en beeldjes: Wereldwinkel maakt speciale Valentijnsetalage

RIDDERKERK - De Wereldwinkel Ridderkerk verkoopt speciaal voor Valentijn deze maand bijzondere cadeaus. Wie op 14 februari een geliefde wil verrassen kan kiezen mooie zilveren sieraden en op verschillende manieren vormgegeven harten.

Ook zijn er grote en kleine beelden (van steen of hout) die liefde uitstralen, toepasselijke boekjes en speciaal voor Valentijnsdag opgemaakte theeboeketjes. Men kan er ook een mantelzorger of zorgzame (schoon)moeder mee verrassen. Wie kiest voor een cadeau van de Wereldwinkel toont niet alleen zijn/haar liefde aan hen, maar ook aan ondernemers in ontwikkelingslanden.

Valentijnsetalage

Vanwege de coronamaatregelen is ook de Wereldwinkel momenteel dicht, maar alles kan gewoon worden besteld. Men krijgt het dan mooi ingepakt en (binnen Ridderkerk) gratis thuisbezorgd. De Valentijnscadeaus zijn te bekijken op de Facebookpagina van de Wereldwinkel en in de speciale Valentijnsetalage van de winkel aan de Schoutstraat 17. Voor meer informatie en bestellingen kan men contact opnemen met Truus Luijendijk: truusluijendijk@hotmail.com of 06 4122 9636.