Deze week zijn er twee verschillende films te zien tijdens het filmblok van Cine '67.

Twee korte speelfilms tijdens filmblok Cine ‘67 TV Ridderkerk

RIDDERKERK - TV Ridderkerk vertoont deze week twee korte speelfilms van leden van de regionale filmclub Cine ’67.

Op het scherm komen “Valentijn” (een film over valentijnskaarten bij een 50+ echtpaar) en “Bastion” (een film over een kroeg die Bastion heet, waar een smeltkroes aan mensen langs komt).
TV Ridderkerk zendt beide films als één filmblok uit op dinsdag 9 februari om 14.00 en 18.00 uur en op zaterdag 13 februari, eveneens vanaf 14.00 en 18.00 uur.

Informatie

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.

Meer informatie over de filmclub Cine ’67 is terug te vinden op de website: www.film-envideoclubcine67.nl.