Leon Bravenboer is 14 februari de studiogast voor "Praten met een Ridderkerker.

Ridderkerker Leon Bravenboer nieuwe gast van programma ‘Praten met...’

RIDDERKERK - Op zondag 14 februari is er weer een aflevering van het radioprogramma “Praten met een Ridderkerker”.

Gast is dit keer Leon Bravenboer. Hij is geboren en getogen in Ridderkerk en geniet nu veel bekendheid met zijn bijdragen aan de Facebookpagina voor Ridderkerkers. Presentator Aad Hoogendijk hoopt veel Ridderkerkse herinneringen bij hem los te maken. De uitzending is zondag na het nieuws van 13.00 uur.

Anekdotes

Radio Ridderkerk programmeert de uitzendingen van “Praten met een Ridderkerker” deze winter zolang de coronaregels het maken van dit programma toelaten. Om de veertien dagen wordt een Ridderkerker aan de tand gevoeld over zijn of haar leven en betrokkenheid met Ridderkerk, waarbij doorgaans mooie en herkenbare anekdotes naar voren komen.

De lokale omroep is te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, etherfrequentie 105.7 FM en via internet: www.rtvridderkerk.nl. Op deze site staat ook een overzicht van de andere ontvangstmogelijkheden.