De winkel is dicht, maar bestellingen afhalen  is wel mogelijk bij De Kandelaar.
De winkel is dicht, maar bestellingen afhalen is wel mogelijk bij De Kandelaar.

Afhalen van bestellingen bij De Kandelaar

RIDDERKERK - Bestellingen bij de Christelijke Boek- en Muziekhandel de Kandelaar in Ridderkerk kunnen vanaf 10 februari afgehaald worden, maar de groep vrijwilligers blijft ook gratis bezorgen in Ridderkerk.

Bestellingen kunnen aan de achterzijde van de winkel (Kerksingel 6A) worden opgehaald. Dit om te voorkomen dat de stoep van de Sint Jorisstraat wordt geblokkeerd. Er zal aan de achterzijde een statafel staan. Voor het afrekenen kan men er pinnen. Contant betalen is niet mogelijk. Bestellen kan telefonisch tussen10:00 en 12:00 en 14.00 en 16.00 uur via 0180-424698 en via de webshop op: www.de-Kandelaar.nl.

Maand van de Bijbel

Van 24 januari t/m 21 februari is de Maand van de Bijbel. Wat is jouw favoriete Bijbeltekst? Mail hem naar pr@de-kandelaar.nl. De tekst die het meest wordt genoemd komt op de website, Facebookpagina en Instagram van de Kandelaar.