Het filmblok van Cine '67 blijft nog hangen in de liefdessferen.

Turks meisje verliefd op Hollandse jongen tijdens filmblok Cine ‘67

RIDDERKERK - Deze week wijkt TV Ridderkerk af van een verzameld filmblok met producties van leden van filmclub Cine ’67. Met “Namus” wordt dit keer één speelfilm vertoond.

Deze film van bijna een halfuur is gemaakt door de filmwerkgroep Blepo onder regie van Dan Bekker. Deze grotendeels in Den Haag geschoten film vertelt het verhaal van een Turks meisje dat verliefd wordt op een Hollandse jongen. Ze komt daardoor in conflict met haar familie. TV Ridderkerk vertoont deze film op dinsdag 16 februari om 14.00 en 18.00 uur en op zaterdag 20 februari, eveneens om 14.00 en 18.00 uur.

Informatie

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.

Meer informatie over de filmclub Cine ’67 is terug te vinden op de website: www.film-envideoclubcine67.nl.