Freek en Krystle van der Valk knipten woensdagmorgen het lint door voor Dunkin’ Donuts Ridderkerk.

Pop-up Dunkin’ Donuts bij parkeerplaats Van der Valk Ridderkerk

RIDDERKERK - Bij het Van der Valk hotel Ridderkerk is een pop-up store van Dunkin’ Donuts opgezet. Op woensdag 17 februari was de eerste verkoopdag van de donuts en koffie. De voorgaande dagen kreeg medewerkers van Van der Valk training in de bereiding van het complete Dunkin’ menu.

“De machinerie en de ingrediënten komen van Dunkin’ Donuts en wij leveren de mensen. Zeker in deze tijd zijn we blij met deze samenwerking. Ik verwacht dat het nog wel een tijdje zal duren voor ons hotel weer volledig kan draaien” vertelt hoteldirecteur Freek van der Valk.

Wellicht blijvend verkooppunt

De pop-up Dunkin’ zal zeker twee maanden op de parkeerplaats nabij de entree van het hotel gevestigd zijn. Niet uitgesloten is dat “Dunkin’ Ridderkerk” daarna een vervolg krijgt. “Dit is iets wat we in Ridderkerk en Barendrecht nog niet kennen. We hebben nu een mooie periode om er de markt mee te verkennen. Als blijkt dat het aanslaat wil ik een blijvend verkooppunt met Dunkin’ Donuts binnen het hotel mogelijk maken” stelt de hotelier.

Voorlopig kan men alleen afhalen bij de pop-up vestiging. Bestellen kan uit het volledige assortiment via: www.dunkindonuts.nl of via de Dunkin’ Donut app. Afhalen van de bestellingen kan dagelijks tussen 8.00 en 20.00 uur. Het is ook mogelijk om ter plekke te bestellen. Afrekenen kan alleen met pin of creditcard.