Gehele muziekvereniging Harmonie Slikkerveer gaat paaseitjes verkopen

RIDDERKERK - Pasen lijkt nog ver weg, maar muziekvereniging Harmonie Slikkerveer is weer van start gegaan met de paaseitjes actie. Het gaat er dit jaar echter iets anders aan toe dan de afgelopen jaren.

Zo is de actie dit jaar niet alleen voor de jeugd, maar zal de hele vereniging eitjes gaan verkopen. Ook heeft de Harmonie dit jaar gekozen voor een luxer assortiment, afkomstig uit chocolade atelier Van Noppen Ridderkerk. Naast zakjes gevuld met paaseieren is er nu ook de mogelijkheid om een groot chocolade ei, gevuld met kleine eitjes te kopen.

Webshop

Om de verkoop zo makkelijk en veilig mogelijk te maken is er een webshop opgezet waar de eitjes besteld kunnen worden. Een zakje paaseitjes (200 gram) kost € 6. Bij het bestellen kan men kiezen voor het zelf ophalen van de eitjes of bezorging door een van de leden.

Op zaterdag 27 maart kunnen de bestellingen tussen 10.00 en 14.00 uur afgehaald worden bij het muziekcentrum van de Harmonie aan de Prinsenstraat in Slikkerveer. Iedereen die een bestelling plaatst zal een aangewezen tijd krijgen om de paaseitjes op te komen halen om zo drukte te vermeiden.

Met het kopen van de eitjes steunt men de muziekvereniging, die in deze tijd elke euro goed kan gebruiken. Voor meer informatie: https://mh-s.nl.