De soepactie is weer met tomatensoep en erwtensoep voor 5 euro per emmertje voor een litersoep.

Draagt Elkanders Lasten start opnieuw met soepactie

RIDDERKERK - Stichting Draagt Elkanders Lasten gaat opnieuw soep verkopen t.b.v. hulp voor mensen in Roemenië en Moldavië. Vorige maand werd met de soepactie 350 liter verkocht, wat resulteerde in een netto opbrengst van ruim 1600 euro.

Omdat de armoede in Roemenië en Moldavië in deze coronatijd nog harder toeslaat dan anders is meer hulp hoognodig. De soepactie wordt daarom herhaald met tomatensoep en erwtensoep. Deze rijkgevulde soepen kan men voor € 5 per emmertje van een liter kopen.

Versbereide soepen

Bestellen kan tot woensdag 3 maart, bij voorkeur per mail: soepactiesdel@outlook.com (niet vergeten de gewenste soep te vermelden) of telefonisch via 0180-412698. Op zaterdag 6 maart kan men de versbereide soepen tussen 10.00 en 12.00 uur afhalen bij Riederborgh aan de Boksdoornstraat 2 in Ridderkerk-West. Men kan dan contant afrekenen.