Mylan onderschatte het spel naar eigen zeggen, maar werd tot 36e.

Mylan uit Ridderkerk is helaas niet de Alleskunner

Het vrolijke SBS6 programma ‘De Alleskunner’ is vanaf vrijdag 1 januari weer van start gegaan. En Mylan Lotte uit Ridderkerk deed mee. In de aflevering van 12 februari werd duidelijk dat hij het helaas niet tot aan het einde heeft uitgespeeld. Hij werd 36e.

Begin januari spraken wij Mylan, hij mocht toen nog niks zeggen over de uitslag. Wel gaf hij toen dat het een onvergetelijke ervaring was. ,,Het was zo leuk om mee te doen. Toen ik vorig seizoen voor de televisie zat, dacht ik dat het niet zo moeilijk zou zijn, maar ik had het mentaal en fysiek totaal onderschat.”

Bij ieder spel dat we gingen spelen, bedacht ik van tevoren hoe ik dat het beste kon doen, maar in de werkelijkheid heb je niks aan tactieken, je doet het gewoon.”