Online vieringen voor Stille Week in omgeving van Ridderkerk

RIDDERKERK - Ook dit jaar is er in de Stille Week (de dagen voorafgaand aan het Paasfeest) weer een cyclus van vier gezamenlijke diensten en vieringen, georganiseerd door de Protestantse Gemeente in Bolnes, de Irenekerk in Slikkerveer, de Levensbron in Ridderkerk en de Opstandingskerk in Rijsoord. Deze vieringen zijn via een livestream te volgen op de websites van de betreffende kerken.

De cyclus begint met de viering op Witte Donderdag 1 april vanuit de Opstandingskerk te Rijsoord, aanvang 19.30 uur. Website: www.opstandingskerkrijsoord.nl. Op Goede Vrijdag 2 april is er een viering vanuit de Levensbron te Ridderkerk, aanvang 19.30 uur. Website: www.levensbron.nl.

Livestream

De viering op Stille Zaterdag 3 april wordt voorbereid door leden van de Irenekerk uit Slikkerveer, samen met leden van de Protestantse Gemeente Bolnes. Deze viering wordt uitgezonden vanuit de Levensbron, aanvang 19.30 uur (www.levensbron.nl). Voor meer informatie over deze viering kunt u ook de websites van de andere kerken raadplegen: www.irenekerk.nl en www.pgbolnes.nl.

Afsluitend is er op de morgen van Pasen, zondag 4 april, een vroege viering in de Opstandingskerk te Rijsoord, aanvang 07.00 uur. Ook deze viering wordt via livestream uitgezonden.