Onder andere reportage over caravanvakantie in filmblok Cine ‘67

RIDDERKERK - TV Ridderkerk zendt deze week weer een filmblok uit met producties van leden van film- en videoclub Cine ’67. Dit keer worden drie korte films vertoond.

Dat zijn “Corsica - ile de beauté” (een reportage over een caravanvakantie op Corsica, “Ik” (een speelfilm over een man die zichzelf tegenkomt in het heden en verleden) en “Kattekwaad” (een speelfilm over een man die zich weer jong voelt als hij spelende kinderen ziet).

Informatie:

Dit filmblok is te zien op dinsdag 30 maart vanaf 14.00 en vanaf 18.00 uur en op zaterdag 3 april op dezelfde tijden.TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.

Meer informatie over de filmclub Cine ’67 is terug te vinden op de website: www.film-envideoclubcine67.nl.