Een beeld uit het vierde deel van de documentaireserie over de Alblasserwaard

Vierde aflevering documentaire Alblasserwaard te zien, dit keer gericht op de natuur

RIDDERKERK - Deze week is de vierde aflevering van de documentaireserie over de Alblasserwaard te zien op TV Ridderkerk. Deze 28-delige serie is gemaakt door RTV Alblasserwaard en belicht de historie, natuur en het alledaagse leven van de streek.

In het vierde deel wordt met een wandeling de aandacht gevestigd op de natuur en specifieke landschapskenmerken. Daarbij is veel jong leven te zien met onder meer vogels die voor het eerst uitvliegen.

TV Ridderkerk zendt deze aflevering uit op donderdag 8 april en zondag 11 april 2021 om14.00 en 18.00 uur. TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.