Heb je zelf een leuk idee, laat het dan aan Present weten.

Present Ridderkerk organiseert buitenactiviteit waarin je iets voor een ander kan doen

RIDDERKERK - Heb jij in de meivakantie wel een paar uurtjes over om iets voor een ander te betekenen, maar weet je niet goed hoe? Present Ridderkerk helpt je er graag bij! Bak bijvoorbeeld koekjes en bezorg ze bij mensen die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Iets doen met groene vingers kan ook!

Of heb je op school je fiets versierd, laat ‘m dan eens aan anderen zien en gebruik je bel! Liever stoepkrijten, ook dat kan. En heb je zelf een leuk idee, laat het aan Present weten!

Op 24 april organiseert Present Ridderkerk een buitenactiviteit van 14.00 tot 16.00 uur. Wie hieraan wil deelnemen kan tot 10 april inschrijven: https://stichtingpresent.nl/ridderkerk/aanmelden/als-groep/. Let op: meld je aan met een ouder of begeleider als je jonger dan 12 jaar bent.