TV Ridderkerk vertoont deze films op zaterdag 10 april om 14.00 en 18.00 uur.

Vier korte films én een documentaire in filmblok Cine ‘67

RIDDERKERK - TV Ridderkerk zendt deze week vijf korte films uit van leden van de regionale film- en videoclub Cine ‘67.

In dit filmblok opgenomen zijn “Koffie” (een speelfilm waarin twee vriendinnen zich zorgen maken over hun vriendin), “Ziek” (een speelfilm gebaseerd op een waar gebeurde anekdote van een huisarts), “Uit eigen stad” (een sfeerimpressie van de Markthal in Rotterdam), “Huib was Huib” (een documentaire over Huib na enkele herseninfarcten) en “De Bayon” (het op aarde neergedaalde mysterie).

Informatie

TV Ridderkerk vertoont deze films op zaterdag 10 april om 14.00 en 18.00 uur. TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.

Voor meer informatie over de filmclub Cine ‘67: www.film-envideoclubcine67.nl.