Fragment uit "Wolfje lost het op", een van de films die te zien zal zijn tijdens het filmblok.

Twee speelfilms van Cine ‘67 tijdens filmblok TV Ridderkerk

RIDDDERKERK - TV Ridderkerk zendt deze week twee korte speelfilms uit van leden van film- en videoclub Cine ’67. Op het scherm komen “Wolfje lost het op” en “Prefudice”.

“Wolfje lost het op” is een korte fictiefilm dat het verhaal vertelt van een jongen van negen die een hele goede band met zijn opa heeft. “Prefudice” is een speelfilm die vraagt om niet te (ver)oordelen voor je de feiten kent.

Informatie

TV Ridderkerk vertoont deze films op dinsdag 13 april en op zaterdag 17 april om 14.00 en 18.00 uur. TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk.

Voor meer informatie: www.rtvridderkerk.nl. Meer informatie over de filmclub Cine ’67 is terug te vinden op de website: www.film-envideoclubcine67.nl.