Laatste radio-uitzending ‘Praten met...’ vanuit speciale locatie uitgezonden: de brandweerkazerne

RIDDERKERK - Op zondag 25 april is bij Radio Ridderkerk de laatste aflevering van het programma van “Praten met een Ridderkerker” van dit voorjaar. Deze laatste uitzending van het seizoen komt vanuit de brandweerkazerne.

Presentator Aad Hoogendijk krijgt hier vier mannen van de Ridderkerkse brandweer bij de microfoon. Zijn praatgasten zijn Cees Hofman, Rob van der Graaf , Jordy van de Steen en Moudi Ossaili. Deze uitzending is zondag te beluisteren vanaf 13.00 uur. Een nieuw seizoen van “Praten met een Ridderkerker” start in september.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de kabel op 107.1 FM, etherfrequentie 105.7 FM en via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en de RTV-Ridderkerk APP.