Jeugd Saturnus kan dit weekend weer beginnen met beachhandbal

RIDDERKERK - Op zondag 25 april start de jeugd bij Saturnus weer met beachhandbal. Nu het voorjaar in aantocht is, staan de beachhandballers bij Saturnus weer te springen om het zand op te gaan. Vanwege corona zal dit niet kunnen op de manier dat zij dit normaal doen, maar dit weerhoudt hen niet.

Wedstrijden en toernooien worden nog niet gepland vanuit het NHV, maar een keer per week trainen en onderlinge partijtjes zijn corona-proof zeker mogelijk. De jongste jeugd van 7-12 jaar traint van 11.00-12.00 op de zondagmorgen. Daarna van 12.15 volgt de oudere jeugd van 15-18 jaar.

Naast de leden zijn ook andere Ridderkerkse kinderen van harte welkom om kennis te maken met beachhandbal. Wie interesse heeft om een keertje mee te doen kan voor meer informatie mailen naar: beach-drechtsteden@hotmail.com..