Internationale kerkdienst in Boezemkerk

RIDDERKERK - Op zondag 2 mei is er weer een internationale samenkomst in de Boezemkerk in Bolnes. Het thema van deze middag is “Jezus breekt door barrières”. Peter Huijser heeft hiervoor Johannes 20: 19-23 als vertrekpunt genomen: de verschijning aan de tien discipelen.

De internationale samenkomsten zijn een initiatief van verschillende samenwerkende kerken in Ridderkerk. Om de veertien dagen is er een samenkomst, waarbij gezorgd wordt voor vertalingen in het Engels, Arabisch, Farsi en Urdu.

Wegens de coronavoorschriften kan er nu maar een beperkt aantal mensen bij zijn. Thuis kan men echter alles volgen via de website: www.boezemkerk.nl. De samenkomst begint om 16.00 uur. Wie er in de kerk bij wil zijn kan zich opgeven via: werkgroepvluchgelingen@outlook.com. Voor meer informatie kan men kijken op de website: www.internationalserviceridderkerk.nl.