Restaurant Bardot met het terras aan de Lagendijk.

Bakkerij Van der Waal en restaurant Bardot bundelen krachten opnieuw met Moederdag boxen

RIDDERKERK - Bakkerij Van der Waal en restaurant Bardot verzorgen voor Moederdag (zondag 9 mei) boxen met een high tea voor twee personen. Het Rijsoordse restaurant en de van origine Rijsoordse bakkerij werkten dit jaar al samen met smakelijke boxen voor Valentijnsdag en Pasen.

“We werken nu weer met hetzelfde concept. De bakkerij voor de broodjes en de zoetigheden en onze keuken voor het hartige lekkers” vertelt Naomi Kurvink van Barot.

Rijk gevuld

Voor de high tea bereidt de keukenploeg van het restaurant onder meer kipkerriesoep, garnalencocktails en Caprese spiezen. Verse broodjes van Van der Waal zijn de basis voor carpaccio met truffelmayonaise en broodjes gezond de luxe. Daarnaast is de samenwerking goed voor sandwiches met gerookte zalm en roomkaas en toast met brie, rauwe ham en pesto.

De high tea boxen worden verder gevuld met mini donuts, mini muffins, mini saucijzenbroodjes, scones met clotted cream en jam, petit glacé, mini boterkoek, kokos cheesecake en bokkenpootjes. “Rijk gevuld voor twee personen” onderstreept Naomi.

De high tea boxen kosten € 40 per stuk en zijn op moederdag bij Bardot aan de Lagendijk 371 af te halen tussen 11.00 en 12.00 uur. Bestellen kan tot uiterlijk 6 mei. In de winkels van bakkerij Van der Waal liggen bestelformulieren. Daarnaast kan men een of meerdere boxen reserveren via: takeaway@bardotridderkerk.nl of 0180-430846.