Succes met expositie met coronaregels: tweede op komst bij galerie ImSpa

RIDDERKERK - Na de eerste succesvolle expositie volgens de nieuwe Coronamaatregelen, opent Galerie ImSpa op zondag 2 mei opnieuw de deuren voor boeiende kunst. De galerie presenteert met deze expositie werken van Bea Verveer, Jessy Kok en Conny Pols.

Voor kunstliefhebbers uit Ridderkerk en omstreken zijn dit bekende kunstenaars. De expositie bij Imspa is van 2 t/m 25 mei. De galerie aan de Scheepmakerstraat 23 in Ridderkerk kan in deze periode worden bezocht op donderdag t/m zondag tussen 13.00 tot 17.00 uur. Bij voorkeur op afspraak. In verband met de coronaregels mogen er maximaal zes personen tegelijk binnen zijn. Het reserveren van een bezoek kan via 06 5326 8995 / 06 535 11235 of via de website: www.imspa.com.