Hij wordt gezien als de scooterrijder die buiten stond te wachten om met de overvaller te kunnen vluchten.

Jongen van 14 is tweede verdachte van overval bakkerij Van Der Linden

RIDDERKERK - De politie heeft de tweede verdachte van de overval op bakkerij Van der Linden aangehouden. Het is een jongen van 14 jaar uit Ridderkerk.

De overval op de bakkerij in de vroege ochtend van maandag 26 april mislukte. Binnen wisten de bakkers de eveneens uit Ridderkerk afkomstige 16-jarige overvaller te overmeesteren. De wachtende scooterberijder maakte zich daarna uit de voeten.

Na een anonieme tip is de bij de overval gebruikte scooter door de politie teruggevonden. Verder onderzoek leidde naar de 14-jarige jongen.