Genieten van McDonald's zonder de deur uit te gaan kan vanaf nu ook in Ridderkerk.

Big Mac of McNuggets thuis eten: McDelivery nu ook beschikbaar in Ridderkerk

RIDDERKERK – Het is nu ook voor Ridderkerkers mogelijk om producten van McDonalds thuisbezorgd te krijgen met McDelivery. Via het vorige week voor Ridderkerk beschikbare Uber Eats kan men hamburgers, klassieke Franse Frietjes of een menu van McDonald’s makkelijk bestellen om er thuis van te genieten.

“Ik ben heel blij dat we samen met Uber Eats ook in Ridderkerk McDelivery kunnen aanbieden”, zegt restaurantmanager Dennis Diephuis van Mcdonald’s Ridderkerk: “Nu kunnen inwoners van Ridderkerk nog makkelijker al onze heerlijke burgers en snacks bestellen, zodat men ook thuis, of waar ze ook willen, kunnen genieten.”

Thuis genieten

McDelivery is ontzettend populair, aldus Joost Elshof, Brand Manager McDonald’s Nederland: “Nederlanders hebben de McDonald’s smaak ook thuis helemaal te pakken en laten steeds vaker het spontane geluksmomentje, dat wij ook in onze restaurants bieden, thuisbezorgen.”

“Onze iconische producten doen het vooral goed: de Big Mac en de McNuggets zijn het populairst. We vinden het geweldig dat inwoners van Ridderkerk nu ook thuis van deze klassiekers en als ons andere producten kunnen gaan genieten!”

Kortingscode

Het bestellen is heel simpel. De gebruiker bezoekt de website of downloadt de Uber Eats app voor Android of iOS, selecteert het restaurant naar keuze, bestelt zijn favoriete McDonald’s producten en betaalt in de app met zijn of haar iDEAL, creditcard of PayPal account.

Zodra de koerier op enkele minuten afstand van het restaurant is, ontvangt het restaurant een seintje om de bestelling te bereiden. De koerier meldt zich in het restaurant en haalt de bestelling op bij het restaurant en bezorgt de McDelivery bestelling dan binnen gemiddeld tien minuten op de door de gebruiker ingevoerde locatie.

Om de lancering van McDelivery in Ridderkerk te vieren krijgen gasten met kortingscode WELKOMMCDONALDS nu 2x €7.50 korting op je eerste twee bestellingen via Uber Eats (met een minimum bestelbedrag van €15). Enkel geldig bij aangesloten McDonald’s restaurants. Geldig tot en met 31-12-2021. Niet geldig in combinatie met andere promocodes.