Bijna al het gereedschap van de Fietsenbank werd gestolen tijdens een overval vorige maand.

Steun voor Fietsenbank na inbraak

RIDDERKERK - Na de inbraak bij de Fietsenbank hebben de vrijwilligers van dit Ridderkerkse project hartverwarmende reacties gekregen. Van een oudere heer kwam de uitnodiging om bij hem al het gereedschap uit te zoeken in de werkplaats gebruikt kan worden.

Een andere man bracht een compressor en gaf daarbij ook uitleg bij. Een vrouw kwam een dopsleutelset afgeven. Daarnaast kwam er van Rotary Ridderkerk een mooie gift. Verder werden mooie fietsen geschonken, ook voor de jeugd. De Fietsenbank kan in deze vakantie weer enkele kinderen uitnodigen om een ‘nieuwe’ fiets op te halen.