Eerste BAR-regio talkshow te zien vanaf 5 juni

REGIO - BAR-talk is dé avondvullende talkshow van en voor de regio. Met beroemde gasten, spraakmakende onderwerpen, interessante interviews, sport, een proeverij, politiek en muziek.

In de eerste editie van deze talkshow wordt de ‘BAR-oemde gast’ acteur Guido Spek ontvangen. Guido is geen onbekende in de omgeving. Begonnen bij Jeugdtheater Hofplein, gewerkt in Theater het Kruispunt en natuurlijk nationaal doorgebroken met zijn rol als Sjoerd Bouwman in GTST.

Tegenwoordig timmert hij ook aan de weg met zijn eigen muziek. Daar gaan we ongetwijfeld op deze avond meer van horen!

Platencontract

In het item ‘op de BARkruk’ krijgen de burgemeesters van Barendrecht, Albrandswaard en Ridderkerk dilemma’s voorgelegd. Variërend van grappig tot persoonlijk en natuurlijk over de drie gemeentes. Daarna volgt een gesprek over deze onderwerpen.

Kim Malou zorgt voor de muzikale omlijsting. Na het overwinnen van haar angststoornis, nam Kim Malou in 2020 deel aan het SBS6 televisieprogramma ‘Hit The Road’. Hier wist zij de finale te behalen en nu is zij helemaal klaar voor de volgende stap en tekent als eerste artiest een platencontract bij het label van Gordon, Music Made in Holland. Ze brengt een aantal van haar prachtige nummers ten gehore.

BARproeverij

Wat is hét lekkerste product van onze bakkers uit de regio? Razende reporter Joëlle gaat op pad. Freek van der Valk proeft de producten tijdens deze ‘BARproeverij’ en kiest een winnaar.

Dit, en nog veel meer, is te zien in BAR-talk. De eerste editie is vanaf 5 juni gratis vanuit je eigen huis bij te wonen. Het streven is om de volgende editie met live-publiek plaats te laten vinden. De laatste nieuwtjes en alle informatie is te vinden op: www.facebook.com/talkshowbartalk en www.bar-talk.nl

BAR-talk wordt mede mogelijk gemaakt door Stichting Kruispunt Live, Theater het Kruispunt, Bibliotheek AanZet Ridderkerk, Albrandswaard en Carnisselande en Groener Gras Producties.