Upstairs Dance & Fit vier keer in de prijzen

RIDDERKERK - Voor de derde keer dit seizoen hebben de vier wedstrijdteams van Upstairs Dance & Fit uit Ridderkerk meegedaan aan de online voorrondes van het NK Hiphop/ streetdance van de Shell we Dance- competitie.

Waar jaarlijks de teams van Upstairs door Nederland reizen om in theaters en sporthallen hun optredens te doen is het dit jaar allemaal online. Een week van tevoren worden er video’s opgenomen van de dans, die gedeeld worden met de jury. Tijdens een onlineshow worden alle optredens in een show uitgezonden, waarna de prijsuitreiking tevens online plaatsvindt.

Afwachten

Zondag 16 mei was de derde voorronde nadat de Upstairs-teams in de eerste en de tweede voorrondes al enkele hoge klasseringen behaald hadden. Bij de derde ronde wisten alle teams zich te verbeteren t.o.v. de eerdere show was resulteerde in vier bekers. United 1 behaalde vierde plaats (wat ook een beker oplevert), United 2 en Little United wisten de derde plaats te behalen en United 3 mocht op de hoogste treden staan met de eerste plaats.

Na deze voorrondes is afwachten of alle teams voldoende punten behaald hebben om deel te mogen nemen aan de NK-finale. Sowieso zullen alle teams nog enkele optredens doen, samen met alle leden van Upstairs Dance & Fit, tijdens de eindshow van Upstairs Dance & Fit.