Sporthal De Wissel zit aan de Kastanjelaan 38 in Ridderkerk.

Vaccineren mogelijk vanaf donderdag in De Wissel

RIDDERKERK - Donderdag 20 mei neemt de GGD de vaccinatielocatie in sporthal De Wissel aan de Kastanjelaan 38 in Ridderkerk in gebruik.

Het vaccineren kan alleen na een uitnodiging per post via het RIVM. Een afspraak maken kan via het telefoonnummer uit de brief of online via www.coronavaccinatie-afspraak.nl. Alleen mensen die een afspraak hebben om gevaccineerd te worden, kunnen naar binnen.

Meer locaties

Inwoners van de regio Rotterdam-Rijnmond kunnen zich inmiddels op diverse locaties laten vaccineren: sporthal Groenoord in Schiedam, sporthal Den Oert in Spijkenisse, Recreatiecentrum de Staver in Sommelsdijk (Goeree-Overflakkee), de Van Nellefabriek in Rotterdam, sporthal Schenkel in Capelle a/d IJssel, bij het SS Rotterdam, in de tijdelijke hal op parkeerterrein Hofhoek bij metrostation Poortugaal, in Maassluis en in Barendrecht.

De komende tijd komen daar nog meer locaties bij, verspreid over de regio. Hierdoor kunnen de inwoners van de regio Rotterdam-Rijnmond zich steeds dichterbij huis laten vaccineren.

Vragen over het coronavirus of over vaccinaties? Kijk op www.coronavaccinatie.nl. Bellen kan ook: het landelijke informatienummer is 0800 – 1351.