In een bijzonder interieur met shirts in de weer

The Shirtkitchen op Huys ten Donck voor Vaderdag

RIDDERKERK - Met het oog op vaderdag is er op woensdag 26 mei een bijzondere workshop op Het Huys ten Donck in Ridderkerk. Deelnemers kunnen op deze avond een gepersonaliseerd shirt (overhemd) ontwerpen. Men kan zo zelf de hand hebben in een bijzonder cadeau voor vader, de eigen partner of iemand anders die men met een uniek overhemd wil verrassen.

In de vorstelijke sfeer van het interieur van Het Huys ten Donck zal men stijlvol geïnspireerd worden onder leiding van Roel Hamilton, de Chef van The Shirtkitchen. “We gaan alle ingrediënten combineren om het shirt te maken; ingrediënten gebruik je in een keuken, vandaar de naam The Shirtkitchen” aldus de workshopleider.

Echte stylist

De deelnemers zullen zich op deze avond even een echte stylist wanen. In zes stappen wordt het hele proces doorlopen met o.a. keuzes van stof, machet, kraag, knopenlijst, wel of geen borstzak met diverse mogelijkheden voor gepersonaliseerde borduursel.

Bij de laatste stap worden door de chef de maten opgemeten voor de optimale pasvorm (of de maten van een bestaand overhemd overgenomen). De gegevens worden naar het productie atelier gestuurd. Na drie weken (op tijd voor vaderdag op 20 juni) ontvang je het maatshirt waarop men trots kan zijn.

Deelname aan deze workshop kost, inclusief het zelf ontworpen overhemd, € 159 per persoon. Bij aankomst wordt men ontvangen met een glaasje wijn of een kopje koffie/thee op het terras. De binnenkomst is om 19.30 uur.
Aanmelden kan bij Anja de Geus via: wjdegeus@hetnet.nl of 06 2060 0359.