Er kan in tijdslots aan worden deelgenomen tussen 11.00 en 14.00 uur.

Waterwandeling op buitenplaats Huys ten Donck

RIDDERKERK In het kader van de Dag van het Kasteel is een ‘Waterwandeling’ uitgezet bij Het Huys ten Donck in Ridderkerk. Op maandag 24 mei (Tweede Pinksterdag) kan men met deze ‘Donckse Waterwandeling’ genieten op de buitenplaats met uitleg over de waterhuishouding in het Donckse Bos.

Deze ongeveer vier km lange wandeling verrast ook met onder meer muziek en dans. Er kan in tijdslots aan worden deelgenomen tussen 11.00 en 14.00 uur. Het programma duurt ongeveer anderhalf uur. Deelname kost € 7,50. Kinderen t/m 12 jaar mogen gratis mee. Er kan ter plekke worden afgerekend.

Reserveren kan per mail naar: wjdegeus@hetnet.nl onder vermelding van uw naam, aantal personen/kinderen en de door gewenste tijd. De bevestiging die retour komt zal het exacte tijdstip melden.