Voor drie inwoners van Ridderkerk waren de gevolgen van corona zo ernstig dat ze afgelopen week naar het ziekenhuis moesten.

Weer minder besmettingen in Ridderkerk

RIDDERKERK - Het aantal coronabesmettingen onder Ridderkerkers is verder gedaald. Afgelopen week waren er 98 positieve tests voor inwoners van Ridderkerk.

Het was voor het eerst sinds maart dat het aantal coronabesmettingen per week voor Ridderkerk weer onder de honderd kroop. Ten opzichte van de voorgaande week was er sprake van een sterke daling. Ridderkerk noteerde de voorbije zeven dagen een daggemiddelde van 14. Een week eerder was dat 17,2 en de week ervoor 21,1.