Meerdere korte films met natuurbeelden van Cine ‘67

RIDDERKERK - TV Ridderkerk zendt op zaterdag 29 mei vijf korte films uit van leden van film- en videoclub Cine ‘67. Met deze films zullen mooie natuurbeelden te zien zijn.

Het filmblok bestaat uit “Canada Vancouver Island” (een impressie van dit Canadese eiland). “Natuur in de tuin” (een reportage over de passie van Jan Tuin, die vissen en bijen houdt in zijn tuin), “.Mooi Flakkee” (sfeerbeelden van het eiland Goeree Overflakkee), “Gered van het slib” (over het eiland Tien Gemeten) en “Zeven” (een vakantiereportage over een oud spoorweg traject).

Deze films zijn zaterdag op de lokale televisie te zien vanaf 14.00 en 18.00 uur. TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.

Meer informatie over de filmclub Cine ’67 is te vinden op: www.film-envideoclubcine67.nl.