Werk van Mark Isarin, wat te zien zal zijn tijdens de tentoonstelling in Ridderkerk.

Laatste expositie voor vakantie van Galerie Imspa

Op zaterdag 5 juni start bij Galerie Imspa de nieuwe expositie “Imaginair” met werk van Willie Roosenbrand en Mark Isarin. Het is de laatste expositie vóór de zomervakantie van de Ridderkerse galerie.

Met “Imaginair” laten de twee kunstenaars hún passie en kijk op de wereld zien. Willie doet dit met schilderkunst en werkt vanuit het moment en de op dat moment aanwezige emoties. Net als haar stemmingen heeft dit een veelzijdigheid aan kunstwerken opgeleverd. Mark Isarin prikkelt met zijn bewerkte foto’s onze fantasie en vertelt een verhaal waarvan de beschouwer zelf het einde mag invullen.

Galerie Imspa is gevestigd aan de Scheepmakerstraat 23. De actuele openingstijden zijn te vinden op: www. imspa.com.