Robert Soffree hoopt nu ook veel borden te kunnen zetten in Ridderkerk.

Robert Soffree is een jonge makelaar met Ridderkerkse roots

RIDDERKERK - Robert Soffree heeft zich met zijn makelaarskantoor gevestigd in Ridderkerk. Met 29 lentes mag hij een jonge makelaar genoemd worden. Toch heeft hij al veel ervaring binnen de branche.

De in Ridderkerk geboren en getogen Soffree begon bijna tien jaar geleden zijn loopbaan in de makelaardij, waarvan bijna vijf jaar in de regio. Als beëdigd makelaar en taxateur begon hij twee jaar geleden zijn eigen kantoor in Rotterdam.
“Met de marktkennis die ik in deze jaren heb opgedaan kan ik nu met recht zeggen dat ik kan optreden als makelaar voor Ridderkerk en wijde omgeving.”

Taxatierapporten

Dat Robert zich in Ridderkerk vestigt is geen toeval. Als geboren en getogen Ridderkerk heeft de Ridderkerkse woningmarkt altijd getrokken en wordt deze ook altijd op de voet gevolgd. “Als het gaat over een huis of straat heb ik daar direct een beeld bij. Met die lokale kennis kan ik ook mijn opdrachtgevers van dienst zijn” stelt de makelaar.

Soffree richt zich als makelaar zowel op aan- als verkoopbegeleiding. Daarnaast kan hij onafhankelijke taxatierapporten opstellen. Robert is Register Makelaar en Taxateur en aangesloten bij de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM). Klantenreacties op Funda zijn positief over Robert. Hij scoort punten met zijn persoonlijke betrokkenheid en proactieve opstelling.

360 graden foto’s

“Ik zet altijd in op het volledige pakket. Woningen die ik in de verkoop heb presenteer ik bijvoorbeeld standaard met 360 graden foto’s” klinkt het gedreven. Als openingsactie geeft Robert twee kaartjes voor Diergaarde Blijdorp cadeau aan iedereen die voor 1 juli de opdracht geeft voor de verkoop van zijn of haar woning.

Voor meer informatie kan men vrijblijvend contact opnemen via: info@soffreemakelaardij.nl of 0180 70 12 49. Website: https://www.soffreemakelaardij.nl/