Facet Ridderkerk opent accommodaties

RIDDERKERK - Na de versoepelingen van de maatregelen in de strijd tegen verspreiding van het coronavirus die zijn afgekondigd door de Rijksoverheid, opent ook Facet Ridderkerk voorzichtig haar accommodaties. Vanaf woensdag 9 juni zijn bezoekers van de wijkvoorzieningencentra weer welkom tijdens de inloop en activiteiten en is de balie van het kantoor aan de Schoutstraat 5 geopend voor bezoekers. Ook De Loods en de jongerensozen zijn vanaf deze datum weer geopend.

Wijkcentrum West en WVC Bolnes zijn vanaf 9 juni geopend voor bezoekers van de inloop. Ook de horeca is dan geopend en er worden weer activiteiten georganiseerd. Let op: er kan alleen contactloos (met pin) betaald worden. Het dragen van een mondkapje is verplicht wanneer men in beweging is.

Bij binnenkomst worden bezoekers gevraagd zich te registreren. Voor men de accommodatie betreedt wordt ook gevraagd of men klachten heeft. De richtlijnen vanuit het RIVM worden strikt nageleefd.

Opening kantoor

Facet organiseert vanaf 9 juni weer binnen en buiten ontmoetingsactiviteiten, scholing, sportieve en culturele activiteiten voor alle leeftijden. Ook staan de medewerkers weer klaar voor service- en gemaksdiensten en starten de spreekuren weer.

De baliemedewerkers van Facet Ridderkerk staan vanaf 9 juni weer klaar voor mensen met dringende vragen. Facet roept nog steeds iedereen op om zo veel telefonisch contact op te nemen via 0180 – 432 350. U kunt uw vragen stellen aan de baliemedewerkers en wordt teruggebeld om een afspraak te maken.

Buurtsportlocaties

Op de buurtsportlocaties in Bolnes en Slikkerveer zijn beheerders aanwezig. Er is toezicht en de sport- en speluitleen in Bolnes is geopend op maandag en dinsdag van 11.30 tot 19.00 uur en donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag van 11.30 tot 20.00 uur en in Slikkerveer op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 11.00 tot 20.00 uur.

Facet roept nog steeds iedereen op om naar elkaar om te blijven kijken. Dat blijven zij ook doen. Facet blijft alert op berichtgeving en richtlijnen van de Rijksoverheid en zal besluitvorming wanneer nodig hiernaar aanpassen. Heeft u vragen? Neem contact op via info@facetridderkerk.nl of 0180 – 432 350.