Tijdelijke ‘testbus’ in Ridderkerk bij sporthal De Wissel

RIDDERKERK - Vanaf vandaag staat een tijdelijke corona testbus van de GGD Rotterdam in Ridderkerk. De bus is te vinden op het parkeerterrein van sporthal de Wissel (Kastanjelaan 38). De sporthal wordt momenteel ook door de GGD gebruikt als vaccinatielocatie.

Wie klachten heeft die passen bij het coronavirus kan langskomen voor een gratis test. Men kan hier gewoon bij de bus aankloppen. Maak je liever een afspraak? Dat kan ook! Bel 0800 - 1202 of maak een afspraak via: www.coronatest.nl.

Het testen op de tijdelijke locatie is mogelijk op maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot en met 16.00 uur. De bus blijft tot en met vrijdag 25 juni. Er wordt getest met een PCR-test.

Eerder opende de GGD ook al een tijdelijke testlocatie in Ridderkerk. Veel inwoners vonden het fijn dat zij dicht bij huis getest konden worden. De GGD opende de afgelopen weken meerdere tijdelijke testlocaties, in Krimpen a/d IJssel, Vlaardingen, Rotterdam Feijenoord en Rotterdam Noord.