Daling in coronabesmettingen zet door

RIDDERKERK - Het coronavirus lijkt ook in Ridderkerk op z’n retour. Afgelopen week werden er 49 besmettingen geconstateerd bij inwoners van Ridderkerk. Dat is bijna de helft minder dan het aantal positieve tests voor Ridderkerkers in de voorgaande week.

In de voorgaande zeven dagen waren er 93 positieve gevallen en was het daggemiddelde 13,2. De afgelopen week is dit gedaald naar gemiddeld 7 per dag.

Onder Ridderkerkers met corona waren wel enkele ernstige gevallen. Drie Ridderkerkse patiënten moesten afgelopen week in het ziekenhuis opgenomen worden.