Ridderkerk FM in oranjestemming met voorbeschouwing

RIDDERKERK - Tijdens de groepswedstrijden van het Nederlands elftal zal Ridderkerk FM een uur voorafgaand aan de wedstrijd met het programma “In het hol van de leeuw” voorbeschouwen en de oranjestemming vergroten.

De programmamakers bedachten hiervoor o.m. een kwis om de voetbalkennis van sportbestuurders, wethouders raadsleden e.a. te beproeven. Zij zullen uitgenodigd worden deel te nemen aan de Ridderkerk FM EK poule. Met de eeuwige roem en een bokaal voor in de prijzenkast moet het toch een leuke uitdaging zijn voor de deelnemers. Arie Ouwens, heeft namens de sportredactie van Ridderkerk FM de uitnodigingen verstuurd.

“In het hol van de leeuw” is er op 13 en 17 juni om 20:00 uur en op 21 juni om 17:00 uur. Mocht Oranje verder komen na de groepsronde gaat ook het programma door. De radiomakers hopen ook op contact met supporters die in het bezit zijn van een kaartje voor één of wellicht alle groepswedstrijden, zodat we ook die kunnen bellen voor een sfeerimpressie vanuit de Johan Cruijff Arena. Wie voor het voetballen naar Amsterdam gaat kan mailen naar:oranje@ridderkerkfm.nl.