Eddy Nuijten demonstreert een techniek.
Eddy Nuijten demonstreert een techniek. Har van Tol

Het mag weer: lessen in Japanse yoga en aikido bij Zonzinkan

RIDDERKERK - Zonzinkan biedt in Ridderkerk lessen aan die de deelnemers door middel van beweging leren meer te ontspannen en om eigen innerlijke kracht kunnen ontdekken. Nu het weer mag wordt er weer les gegeven me Japanse yoga en aikido.

Bij Japanse yoga gaat het om het hervinden van de balans in je lichaam zodat je energie weer gaat stromen: “Als je dat namelijk voelt, sta je als een huis, merk je dat je eigenwaarde groeit en kun je ontspannen blijven in moeilijke situaties” aldus de trainers. Een gratis proefles is mogelijk.

Uit luie stoel

Aikido is een vechtsport die vooral leuk is om te leren. Ook wie geen ervaring met vechtsporten heeft, zal er al snel de draai mee hebben gevonden. Het is mogelijk om ter kennismaking een keertje gratis mee te doen: “Je zult snel merken dat het goed voelt om een of twee keer in de week uit je luie stoel te komen en een paar uur actief te zijn. Het geeft energie en zelfvertrouwen.”

Marcel Looy geeft op de maandagavond les in Sotai-ho vanaf 19.00 uur. Op woensdagavond geeft Pieter van Dongen les in Japanse yoga om 19.00 uur en Aikidoles om 20.00 uur. Op donderdagavond (20.00 uur) en zondagochtend (9.30 uur) geeft Eddy Nuijten Aikidoles. Alle lessen zijn in de dojo aan de Platanenstraat 6 in Ridderkerk-West.
Voor meer informatie: www.zonzinkan.nl, 0180-417135 of 06 4009 9030.