Weer welkom in seniorenrestaurant

RIDDERKERK - Met ingang 23 juni kan men weer elke woensdagavond om 17.00 uur terecht voor een gezellig diner bij Aafje Reijerheem in Ridderkerk. Elke week is er een ander menu in het seniorenrestaurant.

Wijkbewoners en andere belangstellenden zijn van harte welkom om gezellig samen te eten. Ook in Reyerheem gelden nog wel de nodige coronamaatregelen. Bij binnenkomst wordt men verzocht om de handen te desinfecteren. Ook moet men een mondkapje dragen bij binnenkomst en dat moet ook als men opstaat van de plaats. Uiteraard geldt binnen ook de 1,5 meter maatregel. Het diner wordt daarom niet alleen geserveerd in het restaurant, maar ook in de hal of in de zaal naast het restaurant.
Wie wil komen eten kan reserveren bij de receptie van Reyerheem aan de Torenmolen 1 in Drievliet: 088 823 1017. Wie gebruik wil maken van de warme maaltijd om 12.00 uur, kan zich daar ook weer voor aanmelden bij de receptie.