Twee speelfilms op TV Ridderkerk

RIDDERKERK - TV Ridderkerk brengt deze week twee speelfilms van leden van filmclub Cine ’67 op het scherm. Uitgezonden worden “De Portemonnee” en “De Opdracht”.

De eerste film gaat over een portemonnee die het leven van een man bepaalt. In “De Opdracht” wordt Jan gevolgd die om een boodschap wordt gestuurd. Beide korte speelfilms worden in één blok uitgezonden op dinsdag 15 juni om 14.00 en 18.00 uur en zaterdag 19 juni, eveneens om 14.00 en 18.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.

Meer informatie over de filmclub Cine ’67 is terug te vinden op de website: www.film-envideoclubcine67.nl.