Genoeg te beleven tijdens Summer Events voor Ridderkerkse jeugd

RIDDERKERK - Van maandag 19 juli t/m vrijdag 13 augustus 2021 organiseert Facet Ridderkerk voor de 21e keer Summer Events in de zomervakantie. Summer Events is een verzameling sportieve, recreatieve en culturele activiteiten voor kinderen, tieners en jongeren van 2 t/m 18 jaar in Ridderkerk. Het programma verschijnt donderdag 24 juni in De Combinatie en op de website van Facet Ridderkerk. De inschrijving start op vrijdag 25 juni om 9:00 uur.

Uiteraard voldoet het programma aan de landelijke RIVM richtlijnen m.b.t. het coronavirus COVID-19. Mochten de richtlijnen in de komende periode aangepast worden, dan kan dat ook gevolgen hebben voor het programma.

Spelregels

• Inschrijven kan alleen via de website van Facet Ridderkerk https://facetridderkerk.nl/sport-en-bewegen/activiteiten/vakantie-activiteiten/
  • Er wordt ingeschreven op datum en tijd van ontvangst (vanaf 25 juni 9:00 uur)! Inschrijvingen voor 25 juni 9:00 uur worden niet behandeld;
  • Kijk goed voor welke leeftijd een activiteit is. Ben je jonger of ouder dan aangegeven op de dag van de activiteit dan kun je helaas niet aan de activiteit deelnemen;
  • Als de inschrijflijst vol is, wordt er een reservelijst aangemaakt. Mocht je alsnog kunnen deelnemen dan wordt er telefonisch contact opgenomen. Kom niet naar de activiteit als je niet gebeld bent! Dit voorkomt verwarring en teleurstelling;
  • Afmelden is verplicht! Bij 2x zonder kennisgeving niet op komen dagen voor een activiteit is deelname aan andere activiteiten helaas niet meer mogelijk;

Ridderkerkpas

Het is mogelijk om de kosten van de activiteiten te betalen met de Ridderkerkpas. De betaling wordt ter plaatse geregeld. Kijk voor meer informatie op www.ridderkerkpas.nl.

Alle activiteiten met een puzzelstukje zijn toegankelijk voor kinderen met ASS (Autisme Spectrum Stoornis). De activiteiten worden aangeboden in een rustige omgeving, in kleine groepjes en met minimaal twee opgeleide medewerkers.

Voor alle andere vragen kan je terecht bij Brendon Tholenaars via 0180 - 432 350 of brendon.tholenaars@facetridderkerk.nl.