Wie via de webshop bestelt grijpt in de winkel niet mis.

Bakkerij Van der Waal lanceert webshop

RIDDERKERK - Bakkerij Vander Waal heeft deze week een nieuwe webshop gelanceerd. Op de website kan men al het brood en banket van de Ridderkerkse bakker bestellen.

De bestellingen worden niet aan huis bezorgd, maar kunnen in een van de winkels van Van der Waal afgehaald worden. Bestellingen die voor 16.00 uur zijn geplaatst kunnen de volgende dag opgehaald worden. De bakkerij kan zo meer op maat bakken, terwijl de klanten verzekerd zijn van de producten die ze willen hebben: “Veel mensen komen nu vroeg naar de winkels om niet te laat te zijn voor het gebak of brood dat ze willen hebben. De webshop maakt het mogelijk te wachten tot de middag. Al het gewenste staat dan vers voor de klant klaar.”

24/7 bestellen

Misgrijpen voor een taart, vlaai of koekjes is er op deze manier niet meer bij. Het scheelt ook tijd voor de klant en het personeel. Men hoeft de bestelling niet meer in de winkel te doen en er kan via de webshop vooraf worden betaald. Ook via de webshop kan men profiteren van de dagaanbiedingen.

Themataarten, geboortetaarten, Sara’s en Abrahams zijn eveneens via de webshop te bestellen. Men hoeft er niet meer speciaal voor naar de winkel te komen of te bellen. Men kan 24/7 de bestellingen online doen. Ter introductie wordt bij de eerste bestelling via de webshop 10 procent korting gegeven.