Vier films van Cine ‘67 op TV Ridderkerk

RIDDERKERK - TV Ridderkerk zendt deze week vier films uit van leden van de regionale film- en videoclub Cine ’67. Een van deze film is de korte speelfilm “Lisa”, die gaat over een avondje uit dat anders verloopt dan verwacht.

De andere films van dit filmblok zijn “Willemstad” (een impressie van het stadje Willemstad), “De Zevenhuizerplas” (een impressie van dit water in de gemeenten Zuidplas en Rotterdam) en “I’m Your Mirror” (een registratie van de expositie van Joana Vanconcelos in de Rotterdamse Kunsthal).

TV Ridderkerk zendt deze films uit op dinsdag 22 en zaterdag 26 juni om 14.00 en 16.00 uur. TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie: www.rtvridderkerk.nl.

Meer over de filmclub Cine ’67 is te vinden op: www.film-envideoclubcine67.nl.